تشریح جزئیات انتظارات شش‌گانه معاون وزیر راه و شهرسازی از سازمان نظام مهندسی ساختمان
نوشته شده توسط : نسرین معین

به گزارش اخبار نظام مهندسی ، حامد مظاهریان گفت: بهبود کیفیت ساخت و سازها، توجه به محیط زیست، ارتقای ایمنی ساختمان‌ها، کاهش حوادث ساختمانی، حذف افراد فاقد صلاحیت از چرخه ساخت و سازها و همچنین استخدام کارگران ماهر مهم‌ترین انتظارات از سازمان نظام مهندسی ساختمان است. وی افزود: اعتلای مهندسی به این‌ معناست که مهندسی و خدماتی که مهندسان ارائه می‌دهند در نهایت باید بتواند به رضایتمندی بهره‌برداران که همان مردم هستند، منجر شود.

 

تشریح جزئیات انتظارات شش‌گانه معاون وزیر از سازمان نظام مهندسی

تشریح جزئیات انتظارات شش‌گانه معاون

تشریح جزئیات انتظارات شش‌گانه معاون وزیر از سازمان نظام مهندسی

مظاهریان ادامه داد: در نهایت مردم باید احساس کنند سازمان نظام مهندسی ساختمان، بهره‌مندی‌هایی را عاید آنها کرده است و آن بهره‌مندی بهبود کیفیت ساخت‌و‌ساز و مسکن‌هایی است که ساخته می‌شوند. مردم حق دارند در ساختمان‌هایی زندگی کنند که کیفیت بهتری دارد، ایمن‌تر است و مصرف انرژی در آنها پایین‌تر است. این اهداف نشان می‌دهد که کار بزرگی پیش‌روی این سازمان است و اگر اصلاحات لازم انجام گیرد اهداف تشکیل سازمان‌های نظام مهندسی دور از دسترس نخواهد بود.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی ضمن اشاره به آمار حوادث ساختمانی درباره کاهش حوادث ساختمانی و انتظاراتی که در این بخش از مهندسان وجود دارد گفت: آمار حوادث ناشی از کار در ایران نشان می‌دهد سالانه ۱۵۰۰ نفر جان خود را در اثر حوادث ناشی از کار از دست می‌دهند. متاسفانه ۶۰درصد این حادثه‌ها در فرآیندهای تولید ساختمان است. این رقم، غیرقابل قبول است و تلاش‌های مضاعفی باید صورت بگیرد تا این آمار کاهش پیدا کند. یکی از مسائلی که در این زمینه باید مدنظر قرار بگیرد عدم به کارگیری افراد فاقدصلاحیت در فرآیند ساختمان‌سازی است.





:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: